solemio.reismee.nl

Aankomst Sole Mio

Om 16:30 arriveerden we - redelijk vermoeid van de lange reis - op het bungalowpark Sole Mio. We werden hartelijk ontvangen door de beheerster en kregen naast de sleutel ook nog een tasje met een soort 'startpakketje' mee. O.a. afwasspullen, flesjes fris enkoffie om de eerste dag door te komen.

Het park ligt schitterend aan het meer, met heel veel groen en heel veel ruimte rondom de vrijstaande huisjes. Ons huisje is erg netjes en was ook prima schoongemaakt. De beheerder (Gert) is - behalve zeer vriendelijk - ook erg actief en zie je de hele dag vanalles ondernemen.

Het uitzicht vanaf ons terras is prima. Het is heel vreemd om met dik 30 graden naar besneeuwde bergtoppen te kijken. En de overbuurman heeft zijn Ferrari bij de bungalow staan dus dat ziet er ook wel mooi uit. Blijkbaar zijn ze een videoclip aan het opnemen op het park en aan het meer, en heeft iemand daarvoor een Ferrari, Hummer, Mercedes en Porsche meegebracht.

Nou, de dag van vandaag zit er voor ons weer op.

Peter & Ine

Beste mensen,

Wij hebben zojuist jullie reportage en foto's bekeken.
Het geheel ziet er fantastisch uit. Wij krijgen zo zin om er naar toe te gaan.
Bijzonder was het ook om ons huisje nr 30 terug te zien en te lezen dat het jullie ook goed bevalt in ons huis en op het park. Wij hebben dit huisje nu al 15 jaar en genieten ieder jaar weer van onze vakanties in Solemio. Willen jullie Gert&Hester de groetjes van ons doen en geniet verder van jullie verblijf op Solemio.
Wij blijven jullie site nu zeker volgen.

Ciao,

Peter & Ine