solemio.reismee.nl

Voorbereidingen

Binnenkort vertrekken we naar Italie! We hebben een bungalow gehuurd in het kleinschalige park Solemio in het noorden van het Comomeer. Dit meer ontbrak nog aan ons lijstje vakantiebestemmingen in Noord-Italie.

Zoals altijd ben ik (Joost) alweer uitgebreid aan het lezen en zoeken over het gebied, het parken de omgeving. En de route niet te vergeten. Femke heeft meer zoiets van we vertrekken en dan zien we het wel, maar dat gaat er bij mij niet in. Tot in den treure lees ik boeken, websites, weersverwachtingen en verkeersinformatie en dat doe ik net zolang tot we gaan vertrekken :)

De websites waar ik tot nu toe de meeste informatie heb gevonden:

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!